söndag 27 mars 2011

Om lite allt möjligt

Hej hopp, stackars livlösa bloggen! Du hänger kvar på en skör liten tråd av tre ynka inlägg på en hel månad. Förlåt för att jag utsätter dig för detta elände men jag orkar/vill/kan inte skriva. Bokstäverna fattas mig. Idag kommer de på en snabb comeback och jag skriver följande:

Jag är lite upptagen. Upptagen med nytt kneg och upptagen med att försöka klura ut vad man ska göra här i livet egentligen. Det är ju faktiskt en fråga av ofantlig storlek, detta med framtiden. Den med tips får gärna höra av sig... Samtidigt försöker man rodda lite andra grejer och det lämnar lite tid till att pränta ner ens vardagsbetraktelser här. Jag hade tänkt att den häringa våren som sägs ska komma skulle rikta ljus på rätt saker, ge energi och så vidare. Men nu är det ju snö igen, så det gick ju himla bra.

För övrigt var man på IKEA idag tillsammans med en miljon andra människor som tyckte det var en bra aktivitet en lönehelg. Vilken gemenskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar