lördag 11 februari 2012

Om allt och ingenting

Shit. Den här bloggen har verkligen dött dödens död. Här tjatar man på sina medmänniskor om att de ska sätta sig ner och pränta ner sina liv på deras bloggar och så föregår jag inte ens med ett gott exempel. Illa.

Idag kände jag egentligen för att tillfälligt byta bloggnamn till elinsshoppingblogg.se, knäppa en bild på mina nya skor jag införskaffade efter jobbet och visa dem för omvärlden. Men jag kan inte förmå mig själv till att sjunka så lågt.

Något jag däremot kan visa med min värdighet i behåll är denna låt. Lyssna för fan. Lyssna och njut.

2 kommentarer:

  1. Du såg också på skavlan? Skön låt!

    SvaraRadera
  2. Klarre! Oskar Linnros skrev på Facebook att han skulle sitta bakom flygeln... haha. Han som proddat också! Sjukt snyggt.

    SvaraRadera