onsdag 14 april 2010

Min ytterst händelserika dag i bilder

Idag tänkte jag göra som de stora bloggarna gör. Blogga om min dag. Med massor av färgrika bilder från min übermoderna mobil.
Glömde dock posera med påklistrat leende framför min lunch... förlåt, det ska inte hända igen. Det var en kycklingsallad om någon undrade.
Here it goes!


Min monsteronsdag var fartfylld. Jag hann precis ta kort på mina slanka och fagra ben innan stressen tog över.


Pojkarna var som ni kanske ser också förfärligt påverkade av den stress som omgav oss. Här är de upptagna i en rafflande stid om förstaplatsen i mobiltelefonspeltennis.

Jag ägnade stor del av elkunskapsgenomgången åt konst och är nu stolt upphovskvinna till detta mästerverk. Jag har beslutat att ge det det högst fantasifulla namnet Elkunskapslektion 14 april 2010.

Jag hann även med att skriva alla närvarandes namn i skrivstil och kladda med blyerts på ett mycket givande sätt.



Och nu, när monsteronsdagen närmar sig sig slut ska jag tillbringa den sista tiden med dessa två mycket trogna vänner. Godkväll!

1 kommentar:

  1. Jag brukar jämt sitta och klottra i mina skrivböcker å lektionerna

    SvaraRadera