fredag 30 april 2010

Om stressen och pressen denna sista dag i april

Nämen, lite panikångest såhär en fredagsmorgon är väl kul?

Projektredovisning om några timmar.
Känner mig inte förberedd, känner mig inte redo att outa det jag gjort, känner att det är för personligt, känner att det är fel. Känner rätt mycket faktiskt.

Mösspåtagning om några timmar plus några timmar till.
Har ingen riktig lust. Vill verkligen ta studenten och komma bort från det ställe jag känt att jag slösat bort de tre senaste åren på, men är samtidigt skiträdd för vad som komma skall. Så många val som ska göras som kanske kommer att forma resten av mitt liv.

Valborgsfirande om några timmar plus några timmar till plus några timmar till.
Känns som om valborg är den mest påtvingade högtiden på året. Eller högtid, ursäkt för nationsvid fylla snarare. Vad firar vi egentligen? Jag ska dock ta del av festligheterna tillsammans med mycket fina människor, så det kanske blir rätt bra ändå.

Nämen, lite panikångest som måste filtreras ut denna fredagsmorgon är väl kul?
Nu tar vi oss igenom den här dagen. Hej.

1 kommentar:

  1. när du gjort allt jobbigt så kommer du till oss och får chips, då kommer du slappna av, promise! lycka till idag!

    SvaraRadera