torsdag 27 maj 2010

Om den tjugosjunde maj, den mest [jätte]överpeppade dagen. Typ någonsin.

Idag har jag:
- Haft min allra sista lektion in the history of gymnasiet! Fysik B med HP och min fina fysikklass! Ville nästan inte gå därifrån. Lite smått ångestladdat eftersom att det är helt insane! Aldrig mer gymnasiet, aldrig mer InIT (förutom studentdagen då såklart) Sjukt.

- Insett på riktigt att det endast är en vecka kvar till studenten och det känns hur jävla bra som helst!

!!!!! - Bokat resa till Turkiet (väldigt spontant infall och väldigt olikt mig men ja) med Vic, Frallan och Jossan! Alanya, all inclusive, den 9 juni. Herregud. Vad tjocka vi kommer bli. Missar min födelsedag hemma men skulle ändå aldrig kunna få någon bättre present än att vara där. Dessutom fylls det bara nitton år. Inte så petnoga. Och nu i efterhand får vi reda på att massa andra vi känner också ska dit samma datum! Åhhhhhh det kommmer bli så kul va!

Kort och gott. Tjugosjunde maj = en sjukt bra dag!

1 kommentar: