torsdag 23 december 2010

Om dagen före

Dagen har bestått av:
- Kneg. Bockade av de sista grejerna, fixade och trixade lite. Konverterade även skrivbordet till ett inferno av post-it-lappar för att inte vara helt handlingsförlamad och inte veta vad jag ska göra av mig själv när jag kommer tillbaka efter lite ledighet.
- Handling av de sista klapparna.
- Granklädning! Mamma var DJ och bestämde sig i vanlig ordning för den smörigaste julskivan hon kunde hitta. Jippie, sa jag. (Granen börjar jag fundera på om jag är allergisk mot, har nyst fler gånger idag än under hela min livstid känns det som)

Nu har jag bara cirka 752 julklappar kvar att paketera in i fint julklappspapper med snören och hela baletten. Jippie, återigen. När det är klart är jag redo för att fira julafton. Gött.

1 kommentar:

  1. Killar är vana med att få byta/stänga av denna typens utav musik, därav glädjen när den väl får utföra sin magi. Bra Elin, bra!

    SvaraRadera