torsdag 25 februari 2010

Om Spotify's skämtsamma sida

Ibland undrar jag var Spotify hittar sin stats om vilken musik man lyssnar på.

Under Artists you might like hittar jag Sean Kingston OCH Basshunter. Båda två liksom. Vet inte ens vilket som är värst, äcklig radio-rap eller dålig musik av en medikåt svennebanan.
Tror verkligen Spotify så illa om mig? Eller är det bara någon Spotify-snubbe som tycker det är kul att retas med mig?

På fredagsfikat i personalrummet:
"Haha, vet ni vad jag gjorde? Jag ändrade lite lyssnat-på-statistik för en brud så det står att hon lyssnar på Sean Kingston fast hon inte gör det. Haha. Ha-ha-haaaaa."

5 kommentarer:

  1. Själv har man indiepop, country, Heavy metaL, vet inte helt ärligt om det är victoria jalneskog men men...

    SvaraRadera
  2. Nä det borde vara mer amy diamond, mindre heavy metal på dig serrö

    SvaraRadera
  3. http://svt.se/2.101902/1.1749542/vill_du_vara_med_i_vem_vet_mest_copy?lid=puff_1763419&lpos=lasMer


    SNÄLLA ANSÖK
    SNÄLLA ELIN! :D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  4. Hahaha. I helvete heller att jag ska!

    SvaraRadera