måndag 18 januari 2010

När tekniken bråkar med en

Det här är en av mina demoner. Teknikfanskap som inte vill det man själv vill.
Jag och sladdar går vanligtvis hyffsat bra ihop men ibland blir det fnurra på tråden (läs sladden). Och vilken fnurra sen.

Nu har jag försökt i två (!) dagar att installera den där jävla skitdrivrutinen som inte tycks förstå att jag hemskt väldigt gärna vill att den ska vara där så att jag kan få mitt bajsljudkort att fungera. Jag blir så förbannat trött.
Ni vet när man blundar och tänker: "snälla fungera snälla fungera snälla snälla SNÄLLA" och man blir lika besviken varje gång man tittar upp? Antalet gånger detta telepatiförsök misslyckats vill jag inte ens gå in på. Kanske ska prova att be en bön nästa gång.

OM det blir en nästa gång vill säga, och jag inte har kastat ut dreten genom fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar