måndag 11 januari 2010

Om det nya årets textfattighet.

Det här är det sjunde inlägget på 10-talet.
De sex föregående har till 50% bestått av förprogrammerade inlägg (de som är publicerade den 1 januari) så de räknas ju knappast. Ni tror väl ändå inte att jag skulle blogga på självaste nyårsdagen? Nej, då käkade jag skräpmat, tyckte synd om mig själv och spelade Mario Kart Wii.
De resterande 3 inläggen har innehållit så här mycket text: t-o-m-r-u-m
Alltså, ingen alls.

Jag vet inte vad som händer. Orden har liksom alltid funnit sin väg till mig utan att jag egentligen behövt guida dem. Och nu när de är borta är det precis som att lära sig skriva bokstäverna rakt på linjerna i första klass; man gör sitt allra bästa men det blir FAN inte bra. Hur ska detta gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar